tillbaka till förr..

Som sagt vad är det med mig?
jag har en flickvänn.
Vist är as pisst på mitt jobb och mår skit för det och tycker jag förtjänar bättre jobb och lön.
Vill må bra på jobbet men det gör jag ej.har ångest varje morgon för att gå till jobbet och jag får inga pengar för det nästan och kan knappt spara pengar på en månad.
Vill spara ihop till stora saker som med min inkomst just nu skulle ta 20 år att göra.
Efter det kan jag börja leva ekonomiskt?
När jag är över 50.
Ska Livet börja då?

Förutom det.
jag har fått en stor våg över mig med känslor på mitt gamla liv.
Mitt liv för 9 år sedan.
Då jag och mitt ex var nykära i varandra.
Det var en otrolig känsla och då hon gjorde mig så glad.
Jag har aldrig i mitt liv känt det igen.

Sämst att behöva säga det men det är verkligen så.
Hon var den som fick mig att känna så.
Ingen förr eller senare har fått mig att känna mig så wow.
Så jag saknar henen väldigt mycket och har mycket känslor för henne fortfarande dessa år efter vi har gjort slut.

Det är sämst för jag vet att jag aldrig kan släppa henne. Sämst emot min nuvarande då jag borde känna så för henne.
Sämst för att jag aldrig kan få mitt ex igen.

Så jag sitter här på jobet och lyssnar på musik som var för mig och mitt ex...

Kommentera här: