27 November 2017

Det är aldrig så att jag skriver varje dag.
Jag har måt riktigt bra de senaste 2 veckorna.
Festat med gamla vänner. Dragit ned på alkohol. och tränat mera.
Trännade thai idag. Men damn jag har LÅNG väg att gå tillbaka till mina glory days.
men bara att kämpa vidare.
Jag var på Hälsokontroll idag med och efter det gick jag förbi gamla klubben där den var före flytten.
Var folk där som inspekterade lokalen så jag gick ned och kolade.

Wow! Det var sentimental känsla. SÅÅÅ många minnen från den lokalen. Det kommer aldrig gå ur mig.
När jag gick därifrån bröt jag ihop och började gråta.
Saknar verkligen den klubben och min fd tränare.
Saknar typ allt med mitt liv för 2 år sedan.

men ja måste väl gå vidare?
Så nu är man rätt nere igen.

Men fungerar att träna i alla fall. Det känns lite bättre då att sparka mittsar.

Kommentera här: