Att ta folk för givet...

Varför tar vi människor varandra för givet så ofta för?
Det är rätt många förhållanden som tara slut pga det.
En ingrediens till mig och mitt ex är just det.

Jag är skyldig till detta helt klart.

Idag säger man aldrig till folk vad det betyder för en. För man tror de finns där hela tiden. Manses sällan som kompisar och i ett förhållaande. Då blir det efter några år mindre passion och man säger: "Jag älsakr dig" för sällan kanske.
 
Jag ska verkligen tänka mera på att uppskatta de jag har runt omkring mig.
En sak som dock gör ont är. Jag försöker vara social med vissa. De som står en rätt nära. 
Men får inget svar när man skriver ofta.. Eller et.. aha..ok..mhm...

Men ingen direkt som vill sancka...samt alla man har get minnen \ berört genom min sport eller annat... Visa är helt otroliga ja.. Men ändå. Känns inte direkt som om någon bryr sig direkt mycket.
Fast jag tror folk hade pratat bra om mig om jag vore död på min begravning.
men är inte det konstigt?

Att man ska dö för att folk ska tänka efter?
 

Kommentera här: