Väder och vind.

Sitter på jobbet och de blåser så mycket så att mitt fönster här på jobbet åkte upp och slog ut en kaffekopp som dock var tom.
Vintern ska vara vit med snö.
Nu är den grå med regn och rusk.
En isande vind med vpiskande droppar av regn som slår emot en.

Jag har förut sagt och vetat att jagär väldigt beroende av väder på hur mit humör är.
En solig och varm strand då är jag glad.
Detta gråa väder med agresiv blåst som kyler in till benet.
Det gör mig också till en väldigt grå person.

Just nu känner jag mig som en zombie som vill göma sig under en sten och gå tillbaka till jorden där jag kommit ifrån.
Lite passande är det dock eftersom Mist of Misery spelar på lördag vilket jag ska gå och se.
Lyssanr på dem nu och det är pssande musik för att se ut genom fönstret på vädret som ser ut som musiken.
Även passande musik för hur man känner sig just nu.

Kommentera här: