Jag mötte henne

Jag och en kompis var i Riga i helgen.
Det var kul och vi åt på medeltida resturang som var awsome!

Dock på t banan påväg hem så såg vi henne komma gående utanför t banan.
Mitt ex.
hon stannade och vinkade in ( hon känner min kompis med )
Mitt hjärta slog som bara den och jag kunde inte titta på henne.

Hon skickade senare till min kompis: För fint sälskap för att äns hälsa.
hon måste tro jag är arg på henne.
Sjukaste är. Jag är inte det. jag älsakr henne. men.. jag klarar inte av att se henne. Hon har ny pojkvän. Hon tror väl att jag kommit över henne pga det var så länge sedan.
2 år.
Men nej. Tyvärr har jag ju inte det :S 
Så hon hatar väl mig mera o tycker jag är en större skit. Det ända jag helst skulle vilja är att ha henne igen. men som sagt går ej. Därför finns det ingen anledning att ens hälsa på henne.
Gör bara ont.

Så tillbaka på min gamla musik igen. Gah! Jag trodde jag hade kommit ut ur depprisionen. Ska jag behöva leva med detta resten av mitt liv ?

https://www.youtube.com/watch?v=LC0SDKVnUqQ

Kommentera här: