Inlägg 4 29 Auusti 2017

Var några dagar sedan man skrev.
Har varit och jobbat i Finland. Festat och inte haft internet.
 
Jag borde träna mera men de senaste dagarna har jag varit extremt nere.
Nu mår man lite bättre:)
Yey! Heja mig typ!

Har läst en hel del om biopläritet.
ALLT stämmer in på mig inom den diagnosen. Så borde verkligen gå och testa mig för det.
Denna helgen var skit.
Har ju gillat en tjej lite. Men. Nu blev det verkligen. hejdå det kommer aldrig gå.
Så mina tankar har gått en HEL del åt mitt ex.
Vad tänker jag egentligen?
Jag är fortfarande så kär i henne. Saknar henne otroligt men ja. Det är ju inget där.
Sagt att vi kasnke ska snacka och träffas och se om det går någonstnas. Kommer troligtvis inte hända.
 
Mitt hem känns dessa senaste dagar som en grav. Jag gick omkring ensam hemma och gjorde inget. Mådde skit.
Tur att idag är bättre dag. 
Har spelat Uncharted The Lost Legacy ikväll. Kul spel.
 
Väldigt bra ide med denna bloggen. Inte direkt någon som vill prata med mig så jag är social med mig själv här istället.

Kommentera här: